5 nasvetov za lajšanje menstrualnih krčev

In Skrb za zdravje On
- Updated
Lajšanje menstrualnih krčev

Tisti dnevi v mesecu, ki bi jih ženske najraje preskočile. Žal to ne gre in se je potrebno vedno znova spopasti tudi z menstrualnimi krči, ki so pri nekaterih precej bolj intenzivni kot pri drugih. Do menstrualnih krčev prihaja zaradi krčenja maternične stene, bolečine ob tem pa so lahko zares hude.

Tako hude, da veliko žensk brez protibolečinskih tablet ne zmore. K sreči pa obstajajo tudi načini za lajšanje menstrualnih krčev, ki poskrbijo za manjšo uporabo analgetikov. Tokrat smo jih za vas pripravili pet, ki vam bodo zagotovo v veliko pomoč.

1. Redna telesna vadba

Morda se vam bo zdelo nenavadno, ampak raziskave kažejo, da so ženske, ki se redno ukvarjajo z vadbo, precej manj podvržene bolečinam med menstruacijo. Morda poznate kakšnega tekača, ki enostavno ne zmore več brez teka.

Do tega pride zaradi izločanja endorfinov, ki v nas povzročajo občutek sreče. In prav redna telesna vadba poskrbi za to, da smo v boljši telesni kondiciji, bolj srečni in manj dovzetni za različne bolečine. Seveda v tistih dneh ne boste niti pomislili na vadbo, lahko pa si privoščite kakšen sproščujoč sprehod.

2. Uživajte dovolj magnezija

Povsem mogoče je, da je vaš dnevni vnos tega izjemno pomembnega elementa prenizek. Že to je lahko samo po sebi težava, a v dneh spopadanja z menstrualnimi krči ga je priporočljivo zaužiti še nekoliko več.

Magnezij šumeče tablete
Dovolj magnezija najlažje zaužijete s pomočjo šumečih tablet.

Odrasla oseba potrebuje na dan okrog 350 mg magnezija, pomaga pa nam pri nihanju razpoloženja, a tudi pri blaženju menstrualnih krčev. Veliko magnezija se nahaja v sončničnih semenih in indijskih oreščkih. S 100 g sončničnih semen boste namreč potrebno dnevno količino magnezija celo nekoliko presegli.

3. Toplota

Znano je, da toplotni obkladki močno pripomorejo k umirjanju bolečin v trebuhu med menstruacijo. Gre za to, da z višjo temperaturo sprostimo mišice, kar močno pripomore k normalizaciji prisotne bolečine.

Zanimivo, da toplota deluje takoj, zato je vedno dobro imeti pri roki kakšen termofor ali pa kar plastenko s toplo vodo, ki jo ovijemo v toplo brisačo in položimo na trebuh. Tudi pitje toplih pijač (čajev) bo pomagalo.

4. Izvajanje joge

Veliko žensk, ki so se ubadale z menstrualnimi krči in začele prakticirati jogo, poroča o izjemni ublažitvi prisotne bolečine. En del zaslug lahko zagotovo pripišemo prej omenjenemu gibanju (vadbi), ki poskrbi za izločanje endorfinov, drugi pa tiči v umirjanju duha.

Prav ta del poskrbi, da se oseba umiri, sprosti, na ta način sprosti tudi zakrčene mišice, ki pa so posledično tudi bolje ogrete. Za toploto pa vemo, da zelo pomaga v tistih dneh.

5. Meditacija

V času, ko je na obisku menstruacija, še posebej v najtežjih dneh, bo prav prišla meditacija. Nobene potrebe ni, da bi si s tem dali veliko opravka in sledili kakšnim zapletenim navodilom. Potrebujete samo udoben položaj, zaprte oči in fokusiranje misli na lepe trenutke.

Gre za zavesten počitek, pri katerem boste umirili telo in duha, kar pa bo izdatno prispevalo k lajšanju menstrualnih krčev. Recite stresu NE in si vzemite toliko časa za počitek, kot ga potrebujete.

You may also read!

Spolnost v zakonu

Kako pomembna je spolnost v zakonu?

Ko govorimo o rečeh, ki dve osebi vežejo v partnersko zvezo, pomislimo na družino, otroka, na ljubezen, ki jo

Read More...
Jemanje Cialisa

Kaj morate vedeti, če jemljete Cialis?

Cialis vsebuje tadalafil in se uporablja za zdravljenje erektilne disfunkcije (impotence ali nezmožnosti doseči ali ohraniti erekcijo) ter simptomov

Read More...
Erektilna disfunkcija

Kako se spopasti z erektilno disfunkcijo?

Večina moških noče govoriti o svojih težavah z erekcijo, vendar je erektilna disfunkcija - ko moški ne more doseči

Read More...

Mobile Sliding Menu